Nawigacja

Losowe zdjęcie



Przyjazne strony

Gmina Kęsowo

Akcja PAJACYK

Szkoła bez przemocy

Interklasa

Dziecko w sieci

Nasza klasa

Kuratorium w Bydgoszczy

Statystyki

Dziennik Elektroniczny

Strona logowania


Kliknij aby się zalogować


Office365

Strona logowania


Kliknij aby się zalogować


Gazetki szkolne

Informacje dnia



Dzisiaj jest
Środa 25 Grudnia 2024
.

Imieniny obchodzą:
Anastazja, Eulalia, Eugenia, Gloria, Piotr, Aneta




Pogoda na dziś:





W tej chwili naszą witrynę odwiedza 29 gości

Kalendarz

<< Kwiecień 2024 >>
Po Wt Śr Cz Pi So Ni
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Projekt RNS

Projekt RNS

Szczegóły dotyczące projektu w zakładce Projekty zewnętrzne oraz po kliknięciu tutaj.

'

100 Rocznica Urodzin Świętego Jana Pawła II

Obrazy: jp2.jpg

Dzień 18 maja 2020 roku to wyjątkowy dzień dla nas wszystkich. Tego dnia obchodzimy 100 rocznicę Urodzin Świętego Jana Pawła II, Papieża Polaka. Dziękujmy Panu Bogu za dar Jego życia.

 

Uczniowie Szkoły Podstawowej w Żalnie oraz dzieci z klasy 0 przygotowały przepiękne laurki dla Jana Pawła II wraz z dobrymi uczynkami. Wykonane prace świadczą o wielkiej pamięci i miłości jaką darzycie Papieża. Otrzymałam ponad 60 zdjęć Waszych cudownych laurek i dobrych uczynków. Niestety nie uda mi się ich zaprezentować. Kochane Dzieci i Wspaniali Rodzice pragnę Wam podziękować za tak wielką pamięć i serce okazane Janowi Pawłowi II. Dziękuję za cudowne prace plastyczne, oryginalne pomysły i proszę o modlitwę. Ten wyjątkowy dzień 18 maja przeżyjmy duchowo i jak najpiękniej. Prośmy o wstawiennictwo Jana Pawła II aby dobry Pan Bóg nam błogosławił. Katechetka Mirosława Nitka

 

Papież Jan Paweł II wypowiedził dużo cudownych słów. A oto jedne z nich kierowane do młodych ludzi. Z przemówienia, Toronto, Kanada, 2002r.

 

Chrystus potrzebuje waszej młodości

i waszego szczerego entuzjazmu,

aby Jego orędzie radości

mogło rozbrzmiewć w nowym tysiącleciu.

Wygenerowano w sekund: 0.01
59,884,617 unikalne wizyty