Dziennik Elektroniczny
Office365
Gazetki szkolne
Informacje dnia
Poniedziałek 18 Listopada 2024.
Imieniny obchodzą:
Roman, Klaudyna, Anielia, Karolina
Pogoda na dziś:
W tej chwili naszą witrynę odwiedza 36 gości
Kalendarz
Po | Wt | Śr | Cz | Pi | So | Ni |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Projekt RNS
Szczegóły dotyczące projektu w zakładce Projekty zewnętrzne oraz po kliknięciu tutaj.'
Konkursy dla uczniów
1. Konkurs plastyczny dla uczniów szkoły podstawowej
"Prawidłowe korzystanie z numeru 112"
- forma plakatu zawierająca hasło lub rymowankę promującą numer alarmowy
- technika pracy - rysunek, malarstwo, grafika
- format A4
- prace należy składać do 24 października
- celem konkursu jestpopularyzacja wiedzy na temat numeru 112 oraz uświadamianie roli numeru alarmowego w ratowaniu życia, zdrowia, mienia lub środowiska.
2. Konkurs plastyczny dla uczniów gimnazjum
"Zagrożenia w sieci w oczach młodzieży"
- forma pracy - plakat
- technika - rysunek, malarstwo, grafika
- format A4
- układ strony - orientacja pozioma
3. Konkurs na amatorski spot filmowy poruszający temat zagrożenia w sieci "NIE cyberprzestępczości"
Spot filmowy powinien:
- zawierać informację o rodzajach popełniania przestępstw w sieci
- wskazywać na materialne i pozamaterialne skutki takiego postępowania
- inspirować odbiorców do przeciwstawiania się opisywanym zachowaniom
- nakłaniać ich do zgłaszania Policji napotkanych przypadków cyberprzestępczości
Warunki do spełnienia:
- czas trwania spotu - od 30 sekund do 2 minut
- wykonanie w formacie pozwalającym na umieszczenie w serwisach internetowych
- wykonanie techniką cyfrową, zapisane na płycie DVD w postaci jednego pliku video - więcej informacji u pedagoga szkolnego
- muzyka, efekty dźwiękowe, grafiki, materiały video nie mogą naruszać praw osób trzecich
- na końcu spotu należy umieścić logo "Razem bezpieczniej"
Wszyscy zainteresowani mogą uzyskać szczegółowe informacje u pedagoga szkolnego.