Dziennik Elektroniczny
Office365
Gazetki szkolne
Informacje dnia
Niedziela 6 Kwietnia 2025.
Imieniny obchodzą:
Izolda, Ireneusz, Celestyna, Wilhelm, Ada
Do wakacji pozostało
82 dni
Pogoda na dziś:
W tej chwili naszą witrynę odwiedza 23 gości
Kalendarz
Po | Wt | Śr | Cz | Pi | So | Ni |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
Projekt RNS

Szczegóły dotyczące projektu w zakładce Projekty zewnętrzne oraz po kliknięciu tutaj.'
"Borowiacy w teatrze życia"
OGŁOSZENIE
Nasza szkoła bierze udział w projekcie "Borowiacy w teatrze życia", który finansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
W ramach tego projektu będą działać następujące zajęcia:
Lp. |
Temat |
Prowadzący |
Liczba godzin |
1 |
Mozaika matematyczna – Gim. |
Marek Kalisz |
1 |
2 |
Zabawy matematyczne - SP |
Ewa Szczypiorska |
2 |
3 |
Moje miejsce w przestrzeni geograficznej – Gim. |
Mirosław Brzeziński |
1 |
4 |
Język Szekspira – porozumiewanie się w językach obcych – Gim. |
Anna Wesołowska |
1 |
5 |
Ortografia na wesoło -SP |
Maria Szweda |
1 |
6 |
Zabawy słowem – dbamy o poprawność językową – Gim. |
Anita Pankau |
1 |
7 |
Z książką przez życie – edukacja czytelnicza -klasy I-III |
Ewa Wróblewska |
1 |
8 |
Psycholog |
Iwona Chmara |
1 |
9 |
Logopeda |
Renata Katulska |
1 |
10 |
Kółko teatralne „Promyczki” -SP |
Hanna Malcahn Małgorzata Bajczyk |
2 |
11 |
Moja witryna WWW oknem na świat – Gim. |
Tomasz Linke |
1 |
12 |
Internetowi szperacze – tworzenie albumów tematycznych poświęconych wielkim postaciom – kl. I-III |
Jadwiga Kalisz |
1 |
13 |
Teatr od zaplecza (technika) – tworzenie scenografii i kukiełek |
Marta Pril |
1 |
Zajęcia realizowane będą od 2-11-2009
Chętni uczniowie proszeni są o zgłoszenie swojego udziału u poszczególnych nauczycieli prowadzącch zajęcia do 8-10-2009
Uczestnictwo w zajęciach jest bezpłatne.
Na uczestników projektu czekają ciekawe gadżety oraz inne niespodzianki.
Zapraszamy do udziału.