Dziennik Elektroniczny
Office365
Gazetki szkolne
Informacje dnia
Niedziela 10 Listopada 2024.
Imieniny obchodzą:
Lena, Ludomir, Natalia, Leon
Pogoda na dziś:
W tej chwili naszą witrynę odwiedza 30 gości
Kalendarz
Po | Wt | Śr | Cz | Pi | So | Ni |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
Projekt RNS
Szczegóły dotyczące projektu w zakładce Projekty zewnętrzne oraz po kliknięciu tutaj.'
Uroczyste przekazanie sztandaru
27 maja w naszej szkole obchodziliśmy wielką uroczystość, jaką było przekazanie społeczności szkolnej sztandaru. Uroczystości związane z przekazaniem sztandaru rozpoczęliśmy od Mszy Świętej, po której nastąpiło oficjalne przekazanie sztandaru przez Radę Rodziców społeczności uczniowskiej. Zanim otrzymaliśmy sztandar zebrani goście oraz sponsorzy dokonali symbolicznego wbicia gwoździ. Patronat honorowy nad uroczystością sprawowali: europoseł Tadeusz Zwiefka oraz poseł na sejm RP Jarosław Katulski. Wśród zaproszonych gości znaleźli się również: Wójt Gminy Kęsowo p. Radosław Januszewski, dyrektor Gminnego Zespołu Oświaty p. Jan Przybysz, byli nauczyciele oraz rodzice. Podczas uroczystości ogłoszono wyniki konkursu plastycznego poświęconego sylwetce naszego patrona - Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Po wręczeniu nagród grupa artystyczna pod okiem p. Hanny Malcahn, p. Małgorzaty Bajczyk oraz p. Marty Pril zaprezentowała przedstawienie poświęcone sylwetce naszego patrona. Po przedstawieniu wszyscy zebrani udali się przed budynek szkoły, gdzie nastąpiło oficjalne poświęcenie i odsłonięcie tablicy pamiątkowej ufundowanej przez Strzeleckie Bractwo Kurkowe w Tucholi. Po uroczystościach odsłonięcia tablicy zaproszeni goście dokonali wpisów w Księdze Pamiątkowej.
W imieniu całej społeczności szkolnej chcielibyśmy podziękować wszystkim, którzy dołożyli wszelkich starań, aby uroczystość przekazania sztandaru mogła się odbyć. Dziękujemy.
Zapraszamy również do obejrzenia fotorelacji z imprezy do naszej galerii.